تو این زندگی

× بــــ سلامتــ♥ـــ × خودمــ

بــ سلامتیــ♥ــ تنهایــــ♥ــ و بــ سلامتیـ♥ــ ‌اوناییـــ♥ـ کـهـ فهمـــیدن هیچکــ*ــس تو اینــ دنیــ♥ـا لیاقــــتـ دوســـ♥ــ♥ــ داشتنـــو ندارهــــــ*ـ♥ــ

تو این زندگی

مـــن نـــه به بـــابـــام رفتم...

 

نــه بـــه مـــامـــانم رفتم...

 

تو این زندگی لعنتـــــــی

 

مـــن فقط به گـــــــــــــــــا رفتم....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

shahram
ساعت14:44---14 تير 1393
ببببببببببببببببببلللللللللللل ه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:جانم؟مشکلیه؟؟


mehran
ساعت17:23---8 تير 1393
یادت باشد …

من اینجا کنار همین رویاهای زودگذر …

به انتظار آمدن تو …

خط های سفید جاده را می شمارم …


mهی بابا
ساعت16:58---7 تير 1393
سمیر نه سمیرا

خلاصه دیگه فهمیدم نباس بگم
پاسخ:مرسی ک فهمیدی واقعا بهش حساسم


mهی بابا
ساعت12:16---6 تير 1393
با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر
بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد
که روسیاه شوند آنان که
بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . .


mهی بابا
ساعت12:15---6 تير 1393
وبتم خیلی قشنگه سمیر
پاسخ:نظر لطفته


mهی بابا
ساعت12:15---6 تير 1393
تلفن همراه پیرمردى که توى اتوبوس کنارم نشسته بود زنگ خورد …
پیرمرد به زحمت تلفن را با دستهاى لرزان از جیبش درآورد ، هرچه تلفن را در مقابل صورتش عقب و جلو کرد نتوانست اسم تماس گیرنده را بخواند … رو به من کرد و گفت ببخشید ، چی نوشته ؟
گفتم نوشته “همه چیزم” ؛ پیرمرد : الو ، سلام عزیزم …
یهو دستش را جلوى تلفن گرفت و با صداى آرام و لبخندى زیبا و قدیمى به من گفت : همسرمه … مادر بچه هامه


mهی بابا
ساعت12:14---6 تير 1393
” ﭘــــﻮﺳـــﺖ ﮐــﻠــﻔــﺘــﯽ ”

ﺭﺑــﻄـــﯽ ﺑــــﻪ ﺁﺩﻡ ﺑــــﻮﺩﻥ ﻧـــﺪﺍﺭﺩ

ﻓــﻘــﻂ ﻣــﺴــﯿــﺮ ﺍﺷــﮏ ﻫــﺎﯾـــﺖ ﭘـــﺸـــﺖ ﻭ ﺭﻭ ﻣـــﯿـــﺸــــﻮﺩ

ﺑــﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺑــﯿــﺮﻭﻥ، ﻣــﯿــﺮﯾـــﺰﺩ ﺗــﻮ !


reza
ساعت16:30---5 تير 1393
وبتتتت یدونههه چقدر جذابه
پاسخ:نظر لطفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:31 ] [ S@M1RA ] [ ]